Första dagarna i lägenheten!

Sen i lördags har vi fixat och donat, målat panel, väggar och listor i vardagsrummet. Satt dit alla köksluckor och dragit dit lite småsaker och ställt in.
Alltså detta är helt magiskt kul!
Kan inte fatta att det är här jag ska bo. Det är här jag ska sippa på en kopp kaffe i morgonsolen på balkongen.
Så himla underbart och det kommer nog inte gå in förrän jag ligger där i sängen första natten!
Här är lite bilder på lägenheten;

Här är hallen man möter när man kliver in!
Jag valde en mintgrön färg på köksluckorna. Innan var de svarta *iiih*
Panelen var också svart så jag valde att måla detta vitt!
Ett glasskåp där man kan ha lite finglas!
Toaletten är nyrenoverad och går i grått och vitt. Funderar på att ha rosa härinne. Får se!
Vardagsrummet/sovrummet har målats. Bara lite listor kvar. Balkongen kan öppnas med två dörrar vilket gör det väldigt luftigt!
Balkongen är stooor! Har inte räknat men den kan nog vara 7 meter lång. Har lite småplaner för det men det blir nog inte gjort nu ändå!

Lägenheten ligger på 43,6 kvm och här ska jag och mitt hundbarn alltså bo.

LYCKA!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?