Bonusway, Refunder och Cashbacker!

Har ni hört talas om Bonusway, Refunder eller Cashbacker
Jag hörde talas om dessa sidor för drygt 4-5 månader sedan och var först skeptisk till att få tillbaka pengar på det jag handlar. Men det fungerar faktiskt!
Cashbacker har jag redan fått utbetalt 300kr som jag fick efter registration på deras sida samt på Lottoland.
Bonusway har jag ytterligare 300kr och på Refunder har jag drygt en hundring. 
Men sen handlar inte jag särskilt mycket, och hur mycket du får beror helt på vart du handlar och hur mycket du får i återbäring just i den butiken.
 
Där finns många butiker att välja bland som samarbetar med de olika hemsidorna, och beroende på vad för kategori du väljer. Under mode och hem så kan du bl.a hitta Nelly.com, Ellos, Cubus, Zalando, Deichmann.
Under skönhet kan du hitta butiker som Eleven, Lyko, Nordicfeel, Bodystore och Jordklok
Du kan också hitta butiker som Matsmart.se, Fyndiq, CDON.com, Animail, Hotels, Lekmer, Vistaprint och 24.se.
 
Det finns hundratals olika butiker på hemsidorna att välja bland, och du får olika bonusar beroende på butik, men det kan vara allt ifrån 2% till 25% tillbaka av ditt köp.
Dessutom kostar det dig inte ett öre att bli medlem!
 
 
Men visst är det fantastiskt att få tillbaka en del av pengarna när man har shoppat? 
Pengarna jag får tillbaka lägger jag på mitt spara-konto, så kan de ligga och gro och användas när jag behöver dom till något fint! 
 
Bli medlem på sidorna och få tillbaka du med! (: 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?