Frukosttajm!

Sitter just nu och äter frukost. Japp. Frukost. Vissa dagar förflyttar jag hela 'mattiderna'.
Lunch brukar då ätas runt 15-16 tiden och middagen brukar vara klar vid 19-20 snåret. 

Idag blev det mackor med krasse, sallad, vegmajjo och tomater. Till det gjorde jag en smoothie på en jätte ledsen banan, lite mango och soya yoghurt, och gårdagens kaffe som värmdes i mikron med havremjölk. Jag tror många häller ut gammalt kaffe, t.om några timmars gammalt kaffe (pik till föräldrarna :P) vilket är trist då det är fullt drickbart, både att värma upp eller att frysa in i iskuber och använda till iskaffe. Då behövs bara kaffe-iskuberna och valfri växtmjölk (: 

 
Nu ska jag jobba lite grann och titta in vad jag ska göra för inköp till företaget.
 
Ha en fin dag i det luriga aprilvädret!
 
 


NORRSKEN EMMA

smarrigt gott =)
GLAD PÅSK
KRAM



URL: http://nouw.com/lillemmish





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?