Nytt nattduksbord från Second Hand

Äntligen hittade jag ett perfekt och snyggt nattduksbord som kommer passa superbra här när jag har bytat ut lite andra vita möbler. Tänk att ens smak kan ändra sig så fort. I våras/somras förra året när jag handlade in alla möbler så ville jag ha det ljust och pastelligt. Det jag grämmer mig mest över är att jag valde en så pass ljus soffa, och tyvärr syns ju också fläckar och smuts väldigt lätt på den. 
Jag hade bara i tanke att inte skaffa för mörk pga. en vit hund. Men att jag inte valde en ljus brun/grå är väl det suraste, och något jag inte kommer kunna byta ut.
 
Meningen var att hitta ett brunt lite 60-tals soffbord därinne. Men har ännu bara sett antingen för små eller lika stort som det jag har. Jag hittade ett supersnyggt på Hammenhögs Allt i Allo, men 1100:- var lite väl så jag sket i det.
Har man tålamod så kommer det nog ett som passar mig.
 
 
När jag köpte det vita så var det i furu så jag målade om det och satte ny knopp på för att vitt skulle allt vara. Vitt vitt vitt.
Det bruna nattduksbordet var det jag köpte förra veckan på Eriks Hjälpen och som ni ser så har även detta
ett litet gömme där jag lagt en liten tassfilt för min lilla vovvis som ÄLSKAR att sova där.
Jag har fastnat en del för 60-70 talet och har nu listat ut att jag inte alls är någon som vill ha vitt överallt. 
Det är faktiskt jävligt tradigt och jag vill ju att mitt hem ska spegla mig som person, inte någon annan.

Bordet har även hjul så det skadar inte golvet heller när jag flyttar det för att bädda.
Helt perfekt helt enkelt!
 


Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så snyggt

Svar: Ja! :D
Kitzuchi



URL: http://www.joannahalvardsson.se


Annsoh

tycker de blev snyggt :D

Svar: Javisst blev det! :D
Kitzuchi



URL: http://annsoh.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?