Nytt golv i köket!

Igår var jag, föräldrarna och syrran på Rusta en sväng. Jag skulle b.l.a kolla på golv och en konstblomma. 
Har inte varit så glad i köksgolvet riktigt och passade på nu när dom hade 25% på utvalda golv. Tänkte först antingen detta eller ett träfärgat, men det träfärgade var bara 6 mm och kändes klenare och billigare (vilket det också var!). 
Så det blev ett ljusgrått laminatgolv som ser ut att kunna bli riktigt fint i köket. 
 
Idag tog pappa bara listerna, men imorgon ska han börja på golvet. 
Så himla kul! 
 
 
Jag köpte även en stor konstblomma då många blommor tyvärr inte överlever här, 
och sen köpte jag även ett brickord som blev perfekt för alla mina stenar och de kommande stenarna. 
Väldigt nöjd med alla inköp. 
 
Mina underbara stenar är nu uppe ur sina plastpåsar och får glittra fint i solen.
 
Nu ska jag fixa lite mat och sen jobba lite. 
Ha en fin kväll! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?